Obserwatorzy

piątek, 9 maja 2014

142.

Dzisiaj przygotowałam dla Was post z ubraniami,które warto mieć w swoich szafach:)
Przeglądając ofertę sklepu SHEINSIDE znalazłam wiele ciekawych rzeczy,w tym sukienki,które nadają się na wesela czy inne większe wyjścia,marynarki które są niezbędne w każdej szafie,bralety idealnie przydadzą się na lato,do spódniczek z wysokim stanem,czy zwiewne spódniczki:)
zresztą sami zobaczcie:) i jeśli możecie to mam wielką prośbę o poklikanie w linki:) ,z góry bardzo dziękuje i również się odwdzięczę:)

Na pierwszy rzut bralety:)
1.KLIK:)

2.KLIK:)

3.KLIK





                                                           Następnie spódniczki:)

4.KLIK:)

5.KLIK:)

6.KLIK:)


                                                         Sukienki:)

7.KLIK:)

8.KLIK:)

9.KLIK:)

                                                     Marynarki:)

10.KLIK:)

11.KLIK:)

                                                  Co Wam najbardziej się spodobało?:)


18 komentarzy:

  1. everything is so lovely! <3
    hope you can drop by at my blog too :)

    xoxo,
    rae
    http://www.raellarina.net/

    OdpowiedzUsuń
  2. oj nic tu dla mnie nie ma :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne ciuszki. Poklikałam.

    OdpowiedzUsuń
  4. kurteczki baardzo ładne;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oni zawsze mieli fajne ubrania :)) buziaki, zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  6. sukienka koronkowa po prawej! <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten top w środku bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne mają ubrania w tym sklepie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. jakie piekne, idealne na lato ubrania, sukienki i spodniczki sa cudne ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Na bralety mogłabym patrzeć godzinami choć nie odważyłabym się żadnego założyć:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bralet w kropki i ostatni są absolutnie moimi faworytami :) właśnie czegoś podobnego poszukuję do swojej spódniczki z wysokim stanem :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ładne rzeczy

    zapraszam serdecznie do mnie na nowa notkę,
    tym razem będzie to przepis na pyszny zdrowy miód z mleczy
    http://iamemilia.blogspot.com/2014/05/przepis-na-miod-z-mleczy.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Mają świetne ciuszki! Poklikałam!
    Mam pytanko co do Twojej współpracy z Persunmall:
    Gdzie do nich napisałaś? Co ile dostajesz ciuszki i co musiałaś zorbić na początku współpracy?

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. biały gorset i koronkowa sukienka, super :)

    OdpowiedzUsuń
  15. wybrałaś super rzeczy muszę przyjrzeć się bliżej temu sklepowi :)

    OdpowiedzUsuń
  16. hi dear.. followed. just wait for your reply..

    kristinateo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń