Obserwatorzy

poniedziałek, 24 marca 2014

133.

Dzisiaj post z bardzo wygodną stylizacją,ale główną rolę gra tutaj żółta kurtka,co prawda nigdy nie byłam przekonana do tego koloru,ale gdy ją założyłam przypadła mi do gustu:).
Możecie mieć taką samą,ze sklepu OASAP (tutaj dokładny link--->OASAP ),znacie ten sklep?Bo dla mnie to jeden z ulubionych sklepów internetowych:)
Zostawiam Was ze zdjęciami,
Buziaki:):*:*:*

                                                                  Kurtka/OASAP
                                                                  Leginsy/H&M
                                                                  Buty/fleq.pl
                                                                  Koszulka/Cubus
                                                                  Okulary/Bershka

27 komentarzy:

  1. piękność!! <3
    kurteczka i buty czadowe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. kurteczka zdecydowanie nie dla mnie, ale za to buty bym Ci podkradła bejbe :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna stylizacja i super buty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny codzienny look!
    Bardzo lubię takie stylizację :)


    smileewithus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna kurtka na tę porę roku.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana wyglądasz cudownie;) świetna kurtka:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super jest ta kurtka ! Bardzo ładny kolor !

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglądasz świetnie ! :* A kurtka pasuje Ci ten kolor idealnie :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie wyglądasz :) szukam właśnie takiej kurtki jak masz Ty, tylko że czarnej ;p

    OdpowiedzUsuń
  10. Kurteczka idealnie pasuje do Ciebie! :)
    Pięknie :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepięknie Ci w tej kurteczce :))) pozdrawiam woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. żółteczka mają w tym sezonie święcić triumf, świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna kurteczka, niby sportowa, a jednak fajnie skrojona i dopasowana :) I zdecydowanie wyróżnia się na tle innych :) super!

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajnie, tak prosto a robi wrażenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczny kolor ma ta kurteczka

    OdpowiedzUsuń
  16. Rewelacyjna jest ta kurteczka... ślicznie w niej wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ale Ty jesteś szczuplutka :) podoba mi sie twoja kurtka i okularki ;) a stylizacja na plus :D pozdr. :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękna ta kurteczka :D
    ja uwielbiam takie pikowane cuda ♥

    OdpowiedzUsuń
  19. wlasnie fajny ma kolor,pasuje Ci,ja generalnie mam faze na czarny... jak to ja :P i szukam czegos w tym stylu aktualnie :P

    OdpowiedzUsuń
  20. Zaskakujesz :)
    we wszystkim wygladasz przecudnie, ale żólta kurteczka robi wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Rewelacyjna kurtka, ma boski kolor!

    OdpowiedzUsuń
  22. Super Ci w tej kurtce :) Jejku ja wiem że się powtarzam ale ja też chcę mieć taką figurę :P

    OdpowiedzUsuń