Obserwatorzy

poniedziałek, 24 lutego 2014

126.

Cześć Kochani!!!:)
U mnie niestety dziś pochmurnie,słońce wyszło tylko na chwilę i zaraz uciekło:(ale cóż,może jutro pogoda się poprawi,bo u mnie prawie przez cały weekend padało:(
Mój dzisiejszy zestaw jest bardzo prosty i wygodny,a to najważniejsze,nie wyobrażam sobie biegać po mieście załatwiając wiele spraw w butach na obcasie,a Wy?:)
Następny post jeszcze w tym tygodniu,więc do następnego!:):*:*


                                                                     Płaszcz/SHEINSIDE
                                                                     Spodnie/Cubus
                                                                     Sweterek/Vero Moda
                                                                     Buty/Deezee
                                                                     Torebka/Bershka

59 komentarzy:

  1. Pięknie, z klasą ! Wszystkie elementy chętnie bym Ci ukradła :p U mnie słonecznie cały weekend :) Przesyłam Ci troszkę tego słońca Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne włosy:) obserwuję
    www.momentforme89.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Proste zestawy też mają coś w sobie.

    OdpowiedzUsuń
  4. przepięknie :)
    cudny zegarek

    OdpowiedzUsuń
  5. super wyglądasz i ładny zegarek :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. You are the only one who can rock white jeans in winter beautifully! Love the sleek clean and very polished look!

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz sliczne wlosy!:) figura boska i zestaw wyglada bardzo dobrze:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi ten szampon pasuje, dobrze czysci wlosy, sa fajne po umyciu, delikatne i puszyste ;) Podobno ma ten szampon przyspieszyć również wzrost, z tym to tak wiesz, z przymrózeniem oka :) Ale mi po nim nie wypadają włosy, są mocniejsze i grubsze się wydają, więc myślę że jeśli wypadają Ci włosy lub są mocno zniszczone więc myślę, że warto spróbować :) :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję! Ty piękna, jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Płaszcz jest piękny! :)

    smileewithus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. BEAUTIFUL! :):):) http://outsidefashioncatwalk.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  12. kochana wyglądasz rewelacyjnie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajnie ,ale te butki mi tu nie pasują :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jaka figura <3 Kochana wyglądasz przecudnie !

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny płaszczyk i bardzo fajna torebka !

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak zawsze pięknie wyglądasz :) Czy możesz zdradzić skąd masz taki boski zegarek?? Jeśli możesz odp. U mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. zastanawiam sie własnie nad tym płaszczykiem :D

    OdpowiedzUsuń
  18. ja też właściwie tylko w płaskich biegam, wygoda liczy się bezwzględnie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Prostota i zarazem elegancja :) Świetnie;))

    Może wspólna obserwacja?:)
    Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  20. ładny zestaw, śliczna torba:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ty znów z tą wielką torba latasz Ziuta! co Ty w niej masz????
    przyjeżdżaj do Gdanska tu wiosna :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Kochana wspaniale:* Masz piękne włosy :) cuuudo :*

    OdpowiedzUsuń
  23. przepięknie, przeelegancko :D ach :D i te włosy, ta figura:D

    OdpowiedzUsuń
  24. wszystko mi się podoba w twojej stylizacji :) nic dodać nic ująć ;)
    pozdrawiam
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja na co dzień też stawiam przede wszystkim na wygodę, zwłaszcza, że zawsze lecę na busa do pracy i generalnie wszystko w biegu załatwiam :) hehe Świetnie wyglądasz, uwielbiam proste, nieprzekombinowane zestawy :) A torebka jest czadowa, ale to już pisałam wcześniej :) Gorące pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  26. śliczny płaszyk
    dodajemy do obserwowanych :) ?

    OdpowiedzUsuń
  27. so in love with your coat and accessories!
    very nice blog by the way :)

    kisses from Russia,
    Juliet
    RUSSIAN DOLL

    OdpowiedzUsuń
  28. U mnie ostatnio cały czas cudowna pogoda :) Pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękny płaszcz!
    www.lookbook-of-my-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. zegarek to ten chyba prezent :) ale piękny jest !!!

    OdpowiedzUsuń
  31. co robisz, że jesteś taka szczuplutka?

    OdpowiedzUsuń
  32. Super great look, love your booties!
    xx

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetny set, bardzo lubię takie połączenia kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Fajnie prosto i na luzie :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Gdy mam sporo do załatwienia na mieście to też śmigam w takich prostych zestawach, Twój jest świetny! :)

    OdpowiedzUsuń
  36. ale busolka :D świetna torba!

    OdpowiedzUsuń
  37. piękna torebka, buty też się podobają!
    włosy masz świetne, prostteee <3

    OdpowiedzUsuń
  38. bardzo fajny zestaw na co dzień, a torba genialna!

    Pozdrawiam A.,
    http://hipnature.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Looove the jacket!
    You look so cute!
    Have a nice day!


    New post: www.thrill-hunter.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Your shoes <3
    I really love this style beauty :)

    OdpowiedzUsuń
  41. kochana ciężko u Ciebie komentarze dodawać;p pod nowym postem nie mogłam znaleźć tego pipka jako odnośnika do komci;p

    OdpowiedzUsuń